Sunday, March 10, 2013

ESP Shaklee yang Hebat!

Assalamualaikum

Seperti yang pernah YM kongsikan sebelum ni tentang Energizing Soy Protein Shaklee ni, so rasanya YM nak ulang-siar lagi la tentang kelebihan si Cantik manis ESP ni pada uols.

Biar ia terus melekat di minda kalian, gitew...(^__^)
 
Apa itu ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)?

Ia adalah protein soya yang sangat berkualiti tinggi berbanding yang lain di pasaran kerana ia adalah soya yang kategorikan dalam kumpulan non-GMO (genetically modified organism)
, atau dalam bahasa mudahnya, organisma yang bukan diubahsuai mengikut teknologi terkini, malah ia adalah yang semulajadi!

 Didatangkan dalam canister yang comel dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu, kordial seperti sunquick atau buah segar yang dikisar bersama, seperti strawberi, oren, apple, dll. ESP hanya boleh dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak musnah pada suhu tinggi.


Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadikacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – anti-penuaan, merangsang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan,  mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan memudarkan parut.membantu menganjalkan payudara juga.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, tompok2 di permukaan mula

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Siapa yang memerlukan ESP ni?

1. Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu. terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)
 
2. Lelaki : melindungi dari any disease(heart, cancer etc)

3. Ibu mengandung : for a healthier pregnancy – well-grown fetus ; less late pregnancy discomfort.

4. Wanita : keanjalan kulit… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata.

5. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut

6. ibu menyusukan-mempercepatkan penghasilan susu ibu dengan syarat prinsip asas penyusuan tidak diabaikan

7. Pasangan yang ingin mendapatkan cahaya mata kerana ESP mampu membantu menyihatkan dalaman wanita dan lelaki dan mengoptimumkan penyerapan vitamin yang penting di dalam meningkatkan kesuburan.

Banyak kan kelebihan ESP??
So, pada sesiapa yang nak mencuba, jangan malu2, sms/whatsapp je YM ye..
 @
011-2112 1422

Shaklee> SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN
 

1 Sweet Words:

sal ya said...

mmg hbt shaklee ni.