Monday, October 13, 2014

Petua mencantikkan bentuk Pinggul

Bismillah

Ayokkk!!memula nak tulis tajuk ni sebenarnya---> petua besarkan punggung, coz ni la antara keyword tertinggi org dok google dan jumpa Blog YM nieh ha- besarkan punggung. Tapi bila pikir punya pikir punya pikir,haishhh!tak cantik la bahasa ko dik non kalau letak tajuk tu.So, ok,YM tukar la dari petua besarkan punggung ke petua mencantikkan pinggul,lagi nampak cun kan? Lagi satu keyword org suka google ni ha-- petua lentikkan punggung.Eh...lentikkan punggung yerkk???hihi...mcm-mcm.Tapi yelah,ni antara aset wanita nih.Memang ramai yang nak memiliki pinggul yang cantik kan?

Ampun.Ampun.Tapi yelah,ni kenyataan wut?memang ramai suka punggung atau bahasa cantik sikit pinggul yang cantik kan?Semua nak kelihatan macam ala-ala moden Victoria Secret semua tu.Khennn???semua nak lentikkan pinggul. Gitu... *tetiba rasa entry ni mcm byk mencarut jek!haha* sebab ahkakkk tak pernah lagi buat entry yang penuh ngan perkataan nih.. phewww!

Ok.Takpe.Meh YM share tips membantu membesarkan pinggul atau dalam erti kata lain membantu mencantikkn pinggul anda supaya anda mendapat pinggul yang diidamkan.Owh ye, diingatkan ye,YM ni bukan doktor ataupun pakar ye.Ym just share berdasarkan pembacaan dan pengalaman YM.

Tips Mencantikkan Pinggul Anda :

Tips Pertama: Bersenam

Nak tahu tak, model-model Victoria Secret semua tu kan ada exercise yang sgt ketat taw untuk diorang dapatkan pinggul yang cantik macam tu.So, kalau uols semua nak pinggul yang cantik camtu gak,kenalah exercise.Bersenam ni sangat bagus untuk mencantikkn badan selain mencantikkn bentuk pinggul.

Salah satu senaman yang sangat bagus untuk tone-up bentuk pinggul ialah - Squat. Squat Exercise ni sangat bagus untuk membentuk bahagian bawah badan kita.Camne nak buat senaman squat tu??ha, tengok gambar ni.


Pastikan kedudukan betul ye,klu salah kang sakit pinggang lak.hihi
Ni jadual kekerapan yang boleh kalian gunakan.Hehe.Alar, ikut kemampuan la kan?Tapi kalau rasa nak cabar diri, silakan.


Tips ke-2 : Amalkan pemakanan sihat & penggambilan vitamin/makanan tambahan

Ok, mengapa pentingnya kita amalkan pemakanan sihat dan konsisten mengambil vitamin??Ok, cuba lihat gambarajah di bawah.

Nampak tak??Bila kita exercise,microscopik akan terkoyak, so bila kita jaga pemakanan kita dengan mengambil lebih makanan berkhasiat yang mengandungi protein,lemak dan karbohidrat, so itu semua la yang akan membantu proses pemulihan tu.

Banyakkan mengambil makanan seperti telur,ikan,ayam,daging.Makan sayuran seperti Brocolli,sayuran hijau,tomato, kekacang dan buahan seperti beri dan ubi keledek.Semua ni membekalkan nutrisi yang terbaik untuk proses penyembuhan selepas bersenam dan juga sangat bagus untuk kesihatan badan kita keseluruhannya.Elakkan penggambilan gula dan juga makanan ringan.

YM rekemen 2 vitamin/makanan tambahan ni untuk kalian ambik bagi membantu proses mencantikkan pinggul :



Kedua suplemen ni sangat membantu untuk meransang pembentukan pinggul yang anjal dan terbentuk.ESP Shaklee mengandungi Acid amino yang sangat penting untuk pembentukan otot seperti dalam gambarajah yang YM share kat atas tu.

Alfalfa complex pulak berfungsi sebagai penstabil hormon estrogen di dalam badan wanita.Sekiranya hormone estrogen terlalu rendah,alfalfa akan menaikkn hormone estrogen.Manakala sekiranya hormone estrogen terlalu tinggi,ia akan membantu untuk menghalang kenaikan estrogen.Alfalfa juga sangat membantu untuk membentuk pinggang anda dengan mengurangkan penyimpanan lemak di kawasan tersebut.So,bukan setakat pinggul cantik tapi kalian juga mampu memiliki pinggang yang ramping gitu.

Whoaaa!excited pulak YM tulis info nih,hihi.Bukan apa,info ni semua adalah hasil pembacaan YM di kebanyakkan jurnal-jurnal vitamin dan mineral utk kesihatan dan kecantikan.

Oklah,kalau kalian berminat nak cuba suplemen ni utk mendapatkan pinggul yang menawan,meh contact YM k?


                                        
7 Tahun mencarik penawar,akhirnya Kulit muka halus gebu!Klik Video Utk Tonton cerita Wanita ini..
Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

4 Sweet Words:

mila said...

xmo lah besarkan nt hbs seluar x muat.nak kecikkan peha ad x? ekeke

azyyatiliah.com said...

Info yang menarik!

Unknown said...

Saya tertarik dengan ESP Shaklee. Saya dari Indonesia, bagaimana cara agar saya bisa mendapatkannya?

Unknown said...

Saya tertarik dengan ESP Shaklee. Saya dari Indonesia, bagaimana agar saya bisa mendapatkannya?