Showing posts with label Collagen Powder Shaklee. Show all posts
Showing posts with label Collagen Powder Shaklee. Show all posts

Saturday, December 1, 2012

Collagen Powder Shaklee mmg Mengancam!

Assalamualaikum

Bila YM celik mata je pagi ni, tgk fon, "Oh!My Gucci!! Promosi Bulan December Shaklee ialah Collagen Powder Shaklee!Ni la yang ku tunggu2 selama ni!Maunye tak tunggu, kesan pengambilan Collagen ni, ish2...memang superb! Tak caya??? Tengok testimoni pengguna Collagen tegar kat bawah ni ye...


Cantik kan kulit dier?? Flawless gitew!Dah macam retiss mak nengok!Hehehe.
KLIK utk Lebih Jelas, ok?

Apakah kesan dan faedah mengambil Collagen Powder?

Shaklee RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas penggunaan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit menjadi lebih baik secara menyeluruh.

Collagen Powder terbukti berkesan untuk:
- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%

- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%

- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%

- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%

- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%

- Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%

- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%

- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%

- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%
Sooo...semua dah tahu kan kebaikan Collagen Powder Shaklee ni?Jadi, pe tunggu lagi, jummmm!pakat beli ramai2, biar semua org cantikkkk dan sihatt!

Contact YM untuk konsultasi percuma / tempahan ye...


Tuesday, November 13, 2012

Collagen Powder Shaklee Terbukti Berkesan!

Assalamualaikum


Hari ni sangat Happy sebab dapat Testimoni daripada seorang Pengguna Collagen Powder SHAKLEE.Memang sangat2 kagum dengan perubahan kulit beliau. 
Tergamam kejap!


Fuhhh!flawless tuhhh!

Memetik kata2 beliau :


Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. 

Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun.

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. (baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)

**************************
Happy bila ada pengguna yang dapat result yang terbaik dengan produk Shaklee. Jum!YM kenalkan dengan kalian Collagen Shaklee ni.



Antara manfaat Collagen Powder Shaklee ni ialah:

ANTI PENUAAN – mengurangkan liang pori-pori (pori-pori terbuka), kedutan dan garis halus.

MENGHIDRATKAN – Melembapkan kulit

MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT – Menjadikan kulir anjal, lembut dan tegang

MELICINKAN – Tingkatkan kelicinan kulit

MENYUBURKAN – Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat

MENCERAH – Mengurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tak sekata

MENEGANG – Membantu menegang dan menganjalkan payudara

Apa yang palingggg penting YM nak highlight kat sini, Collagen Powder Shaklee ni Terbukti sentiasa BERKESAN, SEMULAJADI, HALAL dan SELAMAT.

Soooo, pada sesiapa yang berminat sila la contact YM yer.

Hubungi YM sekarang juga! 
Your Shaklee Independent Distributor; 
♥ Siti Ayu Zuati (ID 889833)
♥ SMS (preferred) : 013- 2905020
♥ Email: yayansmum@gmail.com