Tuesday, May 3, 2011

Pemenang My Simple GA

Assalamualaikum....

Dah Lama sgt yayansmum patut announce the winner for my very simple GA nie...adusss...sorry bangettt...busy sesangat....dengan new boss la...dengan pindah umah la....macam2....sorry yerk.....

Okay....Yayansmum dah decide the winner....

The Winner is.....

Puan Izan Ishak......yay!!!klik SINI kalau nak refresh balik all the comments for GA yayansmum tue, ^_^ ....tak ramai pun yang join...it's just for fun jer..^_^

My dear Izan, please contact me ya...give me ur full address, so that i will send the prize a.s.a.p to you.

3 Sweet Words:

Izan Ishak said...

salam yayansmum...

hampir terlupa pasal simple GA ni... anyway, thanks sebab pili izan sbg pemenang. izan akan email jap lagi tau~

Izan Ishak said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tahniah ;)!