Monday, December 19, 2011

Aku punya Impian luar biasa!


Sebagai seorang wanita biasa...aku punya impian yang bukan biasa-biasa...
Aku punya impian yang luar biasa...dan aku tahu semua impian yang luar biasa itu juga memerlukan usaha yang agak luar biasa...itu sudah semestinya, kan?

Aku punya impian dipertemukan dengan seorang lelaki yang luar biasa baiknye..dan alhamdulillah, Allah telah mempertemukan aku dengan lelaki yang luar biasa itu...biar dia bukan luar biasa bagi orang lain, namun bagi aku dialah yang paling luar biasa...

Aku punya impian agar dikurniakan seorang anak yang luar biasa...dan alhamdulillah, Allah mengurniakan aku seorang anak yang teramat luar biasa dengan semangat jitunya..

Masih ada lagi impian luar biasaku yang Allah belum kabulkan...tapi, aku percaya...Allah pasti akan kabulkan...samada cepat atau lambat...semuanya bergantung pada masa...aku yakin hanya Allah swt sahaja yang tahu masa yang betul2 sesuai utk Dia berikan sesuatu buatku....

.....dan buat masa ini....apa yang perlu aku buat ialah...berdoa semoga suatu hari nanti semua impian luar biasaku bakal Allah kabulkan...amin...


**** uols juga punya impian luarbiasa kan???? Gud luck ya?? (^_^)*****

2 Sweet Words:

Cute MuM said...

semua orang pon ada impian luar biasa.
semoga impian yayansmum menjadi nyata..

Ayu said...

Cute Mum : Insyaalllah....hope kita semua sentiasa berusaha keras mengejar impian luar biasa kita kan? (^_^)