Sunday, January 26, 2014

Vitamin C Shaklee 500mg

Assalamualaikum


Dapatkan SEGERA sebelum kehabisan! SUSTAINED RELEASE VITA C 500mg... 

1 botol TAHAN SAMPAI 6 BULAN.....Best kan??Harga Jimat, Kualiti Berbaloi-baloi!


VITAMIN C SHAKLEE 500MG SUSTAINED RELEASED



KELEBIHAN VITA C Shaklee Sustained Released 500mg

√ membantu pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. 

√ Mencantikkan kulit : Ambil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


√ Memerangi kanser - Ia adalah satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum menyerang sel-sel kita.

√ Vitamin C menjaga salur darah agar tidak mudah pecah, mencegah pengerasan salur darah, membantu proses metabolisma kolesterol iaitu pembentukan asid hempedu yang penting dalam proses pemecahan lemak.

√ Detoksifikasi. Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan lain-lain toksik menjadikan ianya tidak bahaya pada buah pinggang dan dapat dinyahkan daripada badan dengan lebih mudah.

√ Vitamin C  juga berperanan dalam pengeluaran hormone anti-stress dan interferon (hormone fungsi imun)

√ Mengelakkan penyakit SKURVI akibat kekurangan vitamin C


VITAMIN C SHAKLEE 500MG SUSTAINED RELEASED

PERBEZAAN SHAKLEE

Vitamin C Shaklee mempunyai teknologi Unik- Sustained Released/Pelepasan Masa. Vitamin C adalah Vitamin yg sangat mudah teroksida dalam badan dan oleh kerana itulah teknologi "sustained released" / Pelepasan Masa sangat-sangat penting.Tidak semua brand vit C mempunyai teknologi yang unik ini.

√ Teknologi Sustained released mampu membolehkan kandungan vit c (100mg setiap jam) dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin c dibekalkan di dalam badan kita secara BERTERUSAN.

******************************************

Maklumat lanjut dan harga Super duper Hebat untuk vitamin C Shaklee 500mg ni, hubungi YM, Pengedar Sah Shaklee anda.

1.Like page --> http://on.fb.me/J7WKxZ
3. ☎ SMS / Whatsapp 011-2112 1422


0 Sweet Words: