Sunday, December 6, 2009

Have to settle all things...hurry!!!!

Erm....nak menyambung balik coret-coret kat sini...hehe...
My Baby sekarang nie makin active...asyik kicking my tummy...macam tak sabar nak kluar jer...hehe...sabar yer baby...15th Dec nanti, baby leh kluar...mama pun dah tak sabar tgk anak mama nie...

Tadi kat office, banyak gak keje nak settle kan...al-maklumlah, nak cuti panjangggg ni kan? My boss pulak taknak ambik replacement ...entahlah kedekut punya pasal ke apa kan?hahaha! Tapi, rasanya tak kot...coz dulu pun time mula-mula keje, dia kata dia tak perlukan Secretary...tapi HQ paksa gak accept position aku tu...finally, dia terima gak tapi dengan syarat my position tu akan bertukar title... :secretary cum Administrator Office", hampeh tol...haha! Reason dia, dia boleh buat semua keje dia sendiri...tak perlu secretary nie...cesss!!!hehehe...so, aku pun pada mulanya concerntrate la ngan keje2 Admin (includes HR representative, coz Office aku takde org HR)....tapi dah lebih kurang setahun ni...amboi, pandai pulak Boss aku ni, mintak tlg tu ar...ni ar...hehe...dalam hati aku "aiii...kate leh buat sendiri..."hehehe, dalam ati jer ar,....
Tapi, Aeman tak kisah...hehe....aku ok jer...lagipun takdelah berat sgt keje aku sekarang compare dulu time aku join HR Group kat slh sebuah company Petronas....time tu memang busy giler, pantang aku cuti sehari-dua...sure ramai yang carik, hal tu la...ni la...tu tak termasuk call handphone lagi tu....aduss...pening kepala eden....hehhe...., so kesimpulannya....keje kat tmpt baru ni...ok ar....jaga Boss sorang, jaga staff 16 org....jaga Mall...certain areas jelah...kire ok ar...

Eh...panjang lebar lak aku ngomel pasal keje nie...hehe....aku harap2 dalam masa yang tggl ni, aku leh settle kan semua keje...so, Boss aku takdelah susah sgt nanti....huhu...and at the same time takdelah menyusahkan member2 aku yang lain kan....kesian gak kat diorang...hehe....

0 Sweet Words: