Friday, June 15, 2012

Sakitnya Hanya Allah yang tahu!

Assalamualaikum

Sekadar berkongsi...

Sakitnya seperti 20 tulang yang dipatahkan sekaligus??? 
Subhanallah!
Kesakitan yang sanggup ditempuhi oleh seorang Ibu utk melahirkan kita...

Semoga kita sentiasa T-A-H-U  menghargai pengorbanan dan jasa baik mereka.
Syukur alhamdulillah, Allah juga memilih aku menjadi salah seorang daripada mereka...
Alhamdulillah!


6 Sweet Words:

Unknown said...

Alhamdulillah...sebegitu jua diriku ini...

Dingdang said...

sapa pon.

Atiqa Wahid said...

1st time tgk org b'salin ni, rasa mcm x sanggup ja. Terasa amacam sengsaranya tahan sakit tu. berat mata melihat, berat lagi c mama menanggung. :')

Riena Haiqal said...

ALhamdulillah, aku juga terpilih menjadi salah seorang daripadanya.. menjadi seorang Ibu.. :)

Nurul Says said...

wpun dah dua kali bersalin..saya masih tak sanggup nak tengok orang bersalin LIVE ha ha.dan rasa akut nak bersalin tu masih ada..makcik saya kata makin ramai anak makin takut nak bersalin..huhu wallahualam

Unknown said...

thanks YM sebab remind kan saya...god willing,saya tak akan melupakan jasa ibu-ibu terutamanya ibu saya sendiri... :)