Tuesday, April 9, 2013

Nutriferon by Shaklee yang Superb!Satu-satunya Teknologi semulajadi di Malaysia!

Assalamualaikum..

 Nutriferon Shaklee
Nutriferon???? apakah bendanya itewww???hihi...okay2...biasalah kan...benda baru, new words...

Ok..lets me xplain with a very simple ordinary people punya interpretation...

Nutriferon nih adalah salah satu produk Shaklee untuk meningkatkan sistem imuniti kita untuk melawan virus dan bakteria.

Camne pulak tu???

Ok...gini...dlm badan kita ada sesuatu yang dipanggil interferon.Interferon ni bertindak lebih kurang mcm Alarm system la. Alarm system (Interferon) ni penting utk memberi amaran pada sistem pertahanan badan kita utk segera bangkit menentang virus dan bakteria coz sistem pertahanan badan kita sedang berehat ketika ketiadaan ancaman. Bayangkan la klu kita cuma ada 1-2 je interferon/alarm system dlm badan...of kos tak mampu nak gerakkn sistem pertahanan badan kita sepenuhnya kan?

So, dengan mengambil Nutriferon Shaklee kita mampu memiliki lebih banyak alarm system (interferon) dalam badan kita utk lebih alert pada ancaman virus ataupun bakteria. Zaman sekarang nih...macam2 virus ada kan...?ngeriii dengar taw...Virus pelik2...virus yang boleh membawa maut!nauzubillah!

sebab tu...jgn sekali-kali pandang rendah dengan SATU-SATUNYA produk sistem pertahanan terbaik di Malaysia ni...satu-satunya tawww!Bukan kat Malaysia je...tapi satu-satunya kat US lagik...fuhhh!!sgt2 bangga taw ngan Shaklee nieh...

So...Lindungi orang tersayang anda...saya telahpun memilih Nutriferon Shaklee untuk melindungi anak saya daripada ancaman virus dan bakteria kerana imuniti badannya yg rendah berbanding org lain dek kerana dia menghidap penyakit jantung sejak lahir.

Saya Percaya, Mencegah itu lebih baik daripada mengubati...anda???Pilihan di tangan anda.Bila anda sudah pasti dengan pilihan anda dan bersedia untuk melalui hari2 anda dengan Nutriferon Shaklee, boleh la contact saya...

Your shaklee independat Distributor utk tempahan----> sms /whatsapp 011-2112 1422  (Ayu).

1 Sweet Words:

Chic Na said...

bisnes ok ym? lama tak jenguk sini. rindu yayan la. hihi..