Sunday, April 7, 2013

Produk Shaklee Selamat & Semulajadi

Assalamualaikum
Shaklee menjalankan lebih 83, 000 ujian kualiti produk ke atas semua produknya! Sebab tu tak perlu ragu2 dengan tahap keselamatan suplemen shaklee dan keberkesanannya.


Tak takut ke ambik produk yg tak pernah membuat kajian ke atas produknya...? Entah selamat ke tak? Ntah2 attack buah pinggang di kemudian hari...ish2!

Biarlah mkn suplemen shaklee ni tak slim dlm masa 5 hari,ambik masa nak slim dlm masa 2-3bln...tapi apa yang paling penting sihat tubuh badan babe!Nak cantik dan ramping pun biarlah seiring dengan kesihatan yang optimum kan?

 
Dengan mengambil produk yang kita tak tahu tahap keselamatan produknya, Maybe sekarang ni slim melim lar badan cantik bak model terkenal tu...tapi 5thn akan datang terlantar kat spital buat dialisis..bcoz of kidney failure!!.erk!!

Anda adalah apa yang anda makan. Jgn maen bedal ye yunk...sumbat semua produk yang tak tahu apa kandungan sebenar di dalamnya.

Bagi saya suplemen shaklee of kos the best!

Why???
Sebab produk shaklee diperbuat daripada bahan2 semulajadi sahaja ye...dan paling penting, shaklee menjalankan ujian klinikal utk produknya bukan setakat bagi testimoni pada masyarakat.Shaklee memang sangat komited dalam menghasilkan produknya.

So, pilihan di tangan anda.Nak Cantik & slim sekarang, ataupun nak cantik, slim & sihat utk jangka masa yg panjang?

So...renung2kan...dan selamat beramal..:)

Nak join journey saya bersama suplemen shaklee?
Contact saya thru sms / whatsapp @ 011-2112 1422 untuk FREE consultation ye....:)

1 Sweet Words:

Ibu Yusuf Maryam said...

Bangga menjadi salah seorang pengguna Shaklee :-)