Thursday, December 26, 2013

Yang jadi rebutan!


Assalamualaikum


Semua memang tahu kan yang YM ni buat bisnes jual suplemen kesihatan.Tapi,YM tak jual banyak2 jenis brand.YM cuma fokus pada Shaklee je sebab YM dah lama buat research sendiri tentang produk Shaklee dan alhamdulillah dah yakin dengan keberkesanan dan tahap keselamatan brand yang dah lebih 50tahun bertapak di pasaran ni.

Di antara suplemen shaklee yang paling tinggi permintaan di kalangan pelanggan-pelanggan YM, ni ha... ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee yang super duper Hot!Coz ESP ni macam2 kegunaannya, especially pada wanita-wanita yang mementingkan kecantikan dan kesihatan gitew..hehe.Bukan je sesuai utk anak dara, tapi juga mak-mak dara, tak kira la tua ke muda ke, semua boleh..

ESP memang best taw, bukan sahaja mencantikkan kulit malah bertindak sebagai milkbooster untuk ibu yang sedang menyusukan bayi mereka, dan yanggg superbnya ESP berupaya MEMUDARKAN PARUT JERAWAT DAN JERAGAT!Sapa2 yg rasa dia jenis yang bila keluar jerawat,parut susah nooo nak hilang,mmg takde lain dh sy suggest,sememangnya ESP ni laaa. InshaAllah memang berupaya membantu masalah anda.

Kenapa Ramai Yang Sukakan ESP dan Menjadi Hot Produk Kami?

☛ ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
☛ ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikan payudara anda
☛ ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
☛ Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak,ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
☛ ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
☛ Bagi ibu-ibu mengandung,ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
☛ Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
☛ Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
☛ Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit.

Nak tengok kakak-kakak comel yang dah berjaya ngan ESP Shaklee nieh??Jum..kita cuci mata..hehe




Comel tak?comel tak?hehee...alhamdulillah, dengan ESP ni kita bukan je cantik tapi juga sihat, inshaallah.

Berminat nak tempah ngan YM?bolehhh!dapatkan harga super berbaloi dan konsultasi berterusan yg super hebat dengan email/sms/whatsapp YM personally k?

Email : yayansmum@gmail.com
sms/whatsapp (preffered) : 011-2112 1422 

2 Sweet Words:

Miss N™ said...

mmg gebus la hasilnya..!

Chic Na said...

comey comey comey.. :)