Thursday, September 27, 2012

Berpantang : Set Bersalin Shaklee


Assalamualaikum

Jum, kita berkenalan dengan Set Ibu dalam pantang ni...



Set ini ada 4 jenis yer....

1.  B-Complex

Ia bertindak sebagai anti-stress, menstabilkan emosi, dan membantu mengelakkan kemurungan.Stress sangattt bahaya utk Ibu lepas bersalinkan?Insyaallah, ia mampu membantu ibu-ibu menjadi org yang sentiasa tenang & gembira!(^_^)

2. Vitamin C

Membantu untuk menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin, membantu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu sel akibat bersalin.Sebagai bonus untuk Ibu-ibu, kulit kalian akan kelihatan glowing gitu!

3. Vita-Lea (Multivitamin + Iron)

 Ketika wanita  bersalin wanita akan kehilangan jumlah darah yang agak banyak, so iron sangat diperlukan. Ia juga mengandungi multivitamin yang terdiri daripada pelbagai kumpulan mineral dan vitamin yang sangat diperlukan oleh badan, yelah pilihan makanan di dalam pantang adalah agak terhad. Maka Vita-Lea boleh membantu badan wanita mendapatkan sumber vitamin dan mineral yang tidak dapat diperolehi melalui pemakanan yang seimbang sewaktu berpantang.

4. Zinc Complex

Zinc mampu membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka-luka selepas bersalin. Bagi mereka yang bersalin melalui pembedahan, Zinc adalah antara vitamin yang sangat penting.Selain itu ia juga mampu mengurangkan masalah keguguran rambut dan mencantikkan kuku Mommies jugak taw!

So, macam biasa, jum kita usha-usha Testimoni Ibu yang sudah pun merasai kebagusan Produk Shaklee ni.


Credit
Satu yang buat YM suka dengan set bersalin Shaklee ni, set ni boleh dimakan terus sejurus selepas bersalin. Sangat berbeza dengan jamu-jamu segala kan. YM still ingat lagi dulu, YM takleh makan jamu dlm masa 2 minggu coz YM menyusukan Yayan.Risau Yayan kene jaundice coz jamu kan panas. So, YM hold dulu jamu tu.
Sudahnya, sampai habis pantang pun jamu tu tak habis-habis kooooo!risau punya pasal.Yelah, nak susukan baby ni pemakanan kene jaga, bukan boleh maen bedal jek.Rugi pulak rasanya!Dah le mahal!RM370+ tuh!Haishhh.Klu diingat2, sakit hati pulak.Huhu.

Berbeza dengan Shaklee. Memang jauh LEBIH BAGUS dan MURAH!.Sebagai bonus, set ni boleh digunakan lebih 40 hari taw!Boleh dijadikan sebagai Set Breastfeed pulak lepas tu.My fren kata, susu memang sangat meriah, siap boleh buat stok utk bekalan Baby.Ohsem kan???Bukan sahaja Ibu sihat, malah anak pun sihat, insyaallah!memang tak rugi spend lebih sikit.

Berminat nak try??

Anda boleh menghubungi YM melalui:

Sms/whatsapp: 013-2905020 ( YM )



11 Sweet Words:

Riena Haiqal said...

owh ada juga utk set dalam pantang.. ok nak cuba juga.. macam bagus jer.. InsyaAllah nanti nak order dari YM.. tunggu ye..

Mrs Velentine said...

berapa harga ada kawan nak cari utk wife dia

IntaNBerliaN said...

produk ni mcm best je... :-)

- AZIE - said...

mcm berminat..tp masil awal ag..
insyaallah..kalo berminat boleh rujuk ym nti

Unknown said...

untuk set bersalin pon ade ye..bagus ni..;)

Madam iEeDaZ said...

thanks sharing yer YM..:)

mamasuri said...

sy masa pantang mmg tak ambik jamu...tp tak taulah pasal kewujudan set bersalin shaklee ni..tp utk shaklee ni lepas pantang sy alami

Miss N™ said...

produk untuk ibu bersalin pun ade...
oklahkan jenama ni...

boni kacak said...

wah..bagus produk ni...

Arina Shamsul said...

wah..insyaallah kalau ada rezeki lagi pas ni,kalau dlm pantang..insyaallah nak try la dear ..:)

nampak sangat menarik..

Anonymous said...

Brape harga set ni yer..