Tuesday, September 11, 2012

Masih banyak yang boleh kita syukuri!

Assalamualaikum

Hi kawan-kawan YM semua! Rindunya kat kalian semua!huhu...YM, alhamdulillah dah sihat. 4 hari terlantar kat umah sebab sakit.Alahai....nak buat camner, gini la YM everytime peyed.

Suntikan hormone yang YM ambik untuk cure Endometriosis tu mmg sangat2 memberi kesan mendalam pada kesihatan YM. Tak suntik kang, cyst tu tumbuh pulak balik. Haihhh...hishhh!YM ni, tak baik mengeluh kan?hehhehe. Bukan...bukan.., YM tak ngeluh, YM just nak citer kat korang je, share ngan korang, korang kan kawan-kawan baik YM. Hehehe.


Terima kasih pada Mamavogue sebab sudi sms Doa untuk mengubati diri sendiri yang sakit. Sangat-sangat terharu taw. Ada juga yang sudi care pada diriku ini.Yelah, tu la namanya sahabat kan? Walaupun hanya sahabat di alam maya kan?Terima kasih juga pada kawan-kawan yang sudi komen, doakan kesihatan untuk YM. U all memang sweetssss like candy!(^_^) sayang korang!

Bila sakit nie, memang kita akan rasa diri kita ni, diduga sesangat oleh Allah. Tapi, yelah, sesulit mana pun kita diduga, sesukar mana pun perjalanan hidup kita, masih terlalu banyak yang boleh kita SYUKURI, kan?syukur alhamdulillah....

7 Sweet Words:

Madam iEeDaZ said...

Alhamdulillah YM dh sehat..moga ceria2 slalu k..

Miss N™ said...

Alhamdulillah..YM dah sihat ye.. :)

YM kena kuat..demi yayan, jgn mudah mgalah...tau..!

rehat byk2 ye YM...

Riena Haiqal said...

alhamdulillah YM dah sembuh dah.. kuatkan semangat YM ya.. tak mo sakit2 dah.. hehehehehehe... rindu mo baca entry2 YM..Yayan ku yang comel tu apa khabar? mesti semakin nakal

Chic Na said...

Alhamdulillah dah sihat.

lamanya sakit, tak dapat imagine.

Unknown said...

Alhamdulillah..YM dah semakin sehat :)

Deq's Qienz said...

YM tak sihat kew??maaf lahh terlalu lama tak datang sini..skg dah oke kot..Alhamdulillah..Allah menguji tanda DIa sayang kite..

Cikrosecute said...

Alhamdulillah dah sihat.
CR baru tahu...apa2 pun ...harus bersabar menghadapi ujian Allah....