Friday, January 4, 2013

Kekasih yang tak dianggap Kekasih?:)

Assalamualaikum...

Pagi tadi terdengar lagu ni...mcm best je (padahal lagu ni dah lama!hehehe).
Best, Especially part awal2 tuh!Puitis seyh!but yet, sempoi je...*wink*
Pulak tu, Grup ni nama "kertas", ha??Kertas??unik betul la nama band2 Indon ni kan..? tapi yg unik tu la buat org cepat ingat, tul tak? lepas ni jgn terkejut kalau ada nama band, senduk ker, periuk ker, gelas ker...ha..ha...udah2...masuk part merepk pulak.ahaksss!

Ok...jum kita layanzzzz...

Kekasih Yang Tak Dianggap-Kertas Band

Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah
 
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

Sebagai kekasih yang tak dianggap

Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

5 Sweet Words:

Chic Na said...

suka jugak dengar lagu ni sbb kawan cikna minat sgt dgn band ni. :)

Mrs Velentine said...

Mmg best lagu ni kak

Luqman Zakaria said...

xpernh pulak dgr lagu nih...huhu~

Riena Haiqal said...

unik juga nama band ni.. heheheh.. best juga lagunya kan..

Anonymous said...

first time jumpe melodi dan lirik yg sangat2 kena dgn kisah cinta hidup ini.. aiceh... best la.. tq 4 sharing!