Thursday, January 17, 2013

MultiVitamin yg selamat utk anak saya


Assalamalaikum

My son, Yayan ialah seorang kanak-kanak yg mengalami masalah jantung sejak berusia 2jam.Yes, mmg mencabar menjaga anak yg begitu istimewa ini coz Antibodi level dia sangat berbeza daripada kanak2 sihat yang lain.Rendah berbanding kanak2 sihat yg lain.

That's y, I have to take EXTRA precautions steps to ensure he stays super healthy! One of it is to ensure he takes his multivitamins everyday, without fail.


Siapa kita utk menjamin dia tidak akan jatuh sakit??Tapi, tak salah kita BERUSAHA utk permata hati kita ni kan??

Membantu sistem ketahanan badan kanak2, membekalkan nutrisi lengkap, membantu menaikkn selera makan anak & mmbntu merawat masalah eczema.
Dan... Ofkos, pilihan saya ialah vitamin SEMULAJADI yg dijamin 100% SELAMAT & BERKESAN iaitu SHAKLEE. 
Jenama yang telah pun berada lebih daripada 50thn di pasaran dunia.
Bukan baru 2-3 tahun..(^__^)
 so,nape perlu YM ragu2?

Apapun, pilihan anda utk anak2 anda, make sure ia adalah yang terbaik dan yang paling penting SELAMAT.

Anak kita permata hati kita!
Dan bagi saya ofkos, laksana NYAWA saya.


2 Sweet Words:

intanfirdaus247 said...

hye yayan yg comel!bertuah yayan ada ibu yg sangat ambil berat ..:)

boni kacak said...

hurm.. itu lah kak.. adeh.. pening kepala saya.. nanti saya fikirkan kak.. modal saya tak ada...