Saturday, January 5, 2013

Mengapa harus memilih Produk SHAKLEE????

 Assalamualaikum

Mesti ada di antara kalian yang terfikir kan, apa la bestnye dengan produk Shaklee nieh???masih banyak lagi produk di pasaran skrg ni, mengapa harus pilih Shaklee???

Banyak sebabnya...(^___^)
  
Memang seronok bila dapat tahu yang produk Shaklee antara produk yang Terbaik taw!Urut dada coz rasa lega sebab dapat tahu yang diri sedang menjual barangan yang terbaik.Syukur alhamdulillah!

SHAKLEE is #1 and leader in health supplements

Tahukah anda, Shaklee adalah satu2nya syarikat vitamin dan supplement di dunia yg mempunyai bukti2 klinikal yang menyokong keberkesanan dan manafaat untuk semua produknya?

Based on clinical research study conducted at the University of California at Berkeley, which involved more than 1,000 participants with the profile as follows:

- 602 participants never took any vitamin & supplement

- 176 have been using multivitamins and supplements on a daily basis

- 278 participants have been using several  Shaklee supplements more than 20yrs

Hasil penyelidikan tu :

- Shaklee supplement users mempunyai kesihatan yg lebih baik daripada yg menggunakan other supplements dan yg tak mengambil supplement langsung.

- Shaklee supplement users kurang risiko mendapat penyakit seperti darah tinggi dan kencing manis.

- Long term users of Shaklee supplements pula menpunyai lower rates of heart disease, inflammatory auto immune disease, diabetes, arthritis, emphysema, dan strokes.

So, daripada banyak2 brand kat pharmacy tu...YM sarankan you all memilih Shaklee. Shaklee berkesan (proven by clinical trial) dan bukan semata2 product claim.

  
Contohnya syarikat A claim yg produk dia baik untuk penyakit xxx sebab ade org yg dah baik tapi sebenarnya produk tersebut TIDAK di sokong oleh mana-mana penyelidikkan dan ujian makmal. Ujian Klinikal adalah ujian yg dijalankan ke atas manusia [1000-3000 org] in specific time frame and very2 expensive). 

Product claim without clinical trials banyak dibuat oleh pelbagai syarikat kesihatan di Malaysia. So, pls be smart in choosing your supplement.

Changing your brand can change your health!!!


3 Sweet Words:

Riena Haiqal said...

betul tu.. tgk pun banyak kelebihan bila memilih produk shaklee ni.. (^_^)

ewanthology said...

penyampaian meyakinkan

boni kacak said...

SHAKLEE memang TERBAIK!!! :)