Tuesday, March 18, 2014

Krim terbaik untuk ruam/ekzema/tumit merekah

Assalamualaikum





Kelakar betul la YM petang kelmarin,bila tahu yang shaklee dah restock Herbalblend,menggeletar YM order ko!haha.*Apa kes minah ni kecoh semacam?*well,kalau korang nak tahu la kan,Herbalblend ni antara produk paling malatopss dan sangat disukai ramai!Kejap je out of stock taw!

Dulu memula jadi agen shaklee nieh,YM tak reti lagi la nak berkejar2 dengan produk-produk hebat shaklee ni.Agak kenaifan di situ.Pelik je ramai agen-agen shaklee yang kena panick attack kalau ada benda yang restock,haha!Lebih kurang mcm,korang semua ni pehal??kecoh semacam!well,sekarang,aku bukan seperti dulu,hihihi.Sudah pandai simpan2 stok mana produk yang hot macam pisang goreng panas nieh.

Okay,nak tahu kenapa Herbalblend ni hot semacam?meh nak citer meh..

1. Sangat bagus untuk membantu mereka yang ada Eczema / ekzema.
2.Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah- sangat sesuai sebagai krim untuk tumit merekah atau tumit pecah-pecah
3.Membantu memudarkan parut seperti parut campak / chicken pox
4.Membantu melegakan ruam pada bayi- sangat sesuai sebagai krim untuk ruam bayi
5.Juga sesuai dijadikan sebagai krim untuk hilangkan kesan gigitan nyamuk
6.Sesuai dijadikan sebagai losyen harian yang bebas paraben dan juga bahan2 terlarang yang merbahaya untuk kesihatan.Sangat sesuai dijadikan sebagai krim untuk kulit kering.


Ni antara testimoni yang paling YM suka.Bayi ni ada penyakit ekzema.Ibunya menggunakan herbalblend utk disapu ke atas kulit bayinya yang comel ni secara konsisten dan disebabkan bayi ni masih menyusu badan,so ibu dia mengambil inisiatif untuk minum ESP shaklee & vit C sustained released untuk disalurkan kepada bayi melalui susu badan.Sooo,disebabkan tu proses penyembuhan lebih cepat!alhamdulillah.
My son,Dak Yayan tu pun memang ada eczema sejak bayi.So,krim ni alhamdulillah really works for him.YM memang kena selalu bawa ke mana-mana sebab dak Yayan tu kalau kat tempat-tempat yang panas,mula la naik benjol sana,benjol sini,gatal sana,gatal sini,especially kat pelipat-pelipat tu.Eh!mcm pelik je,pelipat-pelipat,haha.Ah!belasah jelah.Hihi.

So,sesapa yang berminat,sms/whatsapp je YM---> 011-2112 1422 k?Harga Runcit herbalblend ni RM27.50 je taw!Sangat2 berbaloi dengan kualiti yang superb!I tell you, this is one of my bff dalam henbeg.Disebabkan herbalblend ni panjang,so YM boh je dlm bekas kecik sikit,so anytime available for me and for my sweetheart,Yayan.

Till then,see u in the next entry!

Stay Beautiful,stay Healthy!

2 Sweet Words:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak yan. wahh macam best je. lebih kurang cam nappy cream ye yang apply kat baby tu.. wahhh nanti nak cari satulah. simpan dalam beg. hihi. selamat pagi, sheila singgah sambil menabung sini~~~

Lyaa Suriany said...

wah bgs tuk eczema jgk eh ym.

kena dpt kan satu jgk ni.

blh ltk kt tumit kaki yg memang kesat je rase lately ni