Friday, March 14, 2014

Mahu Mencerahkan Kulit wajah?Ni diaaa...produk mencerahkan kulit *wink*

Assalamualaikum


ESP ni memang fast selling product.Antara Produk killer YM jugak la.Memang ramai customer YM yang suka sangat ESP nieh.Ramai yang dah jadi pengguna setia gitu.Nak-nak kalau ESP tengah promosi,buy 6 free 1,mahu memborong semua kakak-kakak,cik adik manis n makcik-makcik semua,eh-eh,lelaki pun ada tawww!Jgn tak taw.Lagipun ESP ni bukan untuk ladies jek,semua boleh minum okey?

Ramai customer YM suka ngan ESP nie sebab diorang rasa bertenaga.Lagi satu diorang kata,kulit jadi cerah berseri gitu.Yelah,ESP shaklee ni memang makanan kulit coz ESP ni berasal daripada soya.Soya yang digunakan dlm shaklee ni,organik ye,bukan GMO-yang dah diubahsuai tu.GMO products memang sgt2 bahaya untuk kesihatan taw.



Paling penting, produk ESP Shaklee ni dijamin selamat dan halal.Diiktiraf oleh KKM dan ISA (badan yang diiktiraf oleh Jakim) .So,boleh la minum tanpa was-was,inshaallah.

ESP memang sgt bagus untuk mencerahkan kulit,membantu merawat sun-burn (kesan cahaya matahari),menegangkan kulit dan memudarkan garis-garis halus penuaan.Menarik kan? (^__^) Sebab tu la ramai ladies suka...


Meh sini YM gitau apa lagi kebaikan lain ESP nieh :

Kenapa Esp ni paling laku n jd favourite ramai org???

♥ Untuk wanita yang ingin hamil atau plan untuk hamil: ESP memelihara kesihatan rahim kita.

♥ Untuk wanita yang sedang hamil : ESP menguuatkan rahim kita dan membantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

♥ Untuk wanita yang menyusukan anak : ESP membantu dlm penghasilan susu badan.ESP mampu membuka rongga-rongga susu yang tersumbat dan melancarkan pengaliran susu badan.Bila kita cukup protein, badan kita akan rasa lebih bertenaga dan susu yang terhasil pun berkhasiat.

Untuk sesiapa yang ingin menstabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya,yang kaya dengan isoflavones,ia bantu memulihkan hormon wanita-hormone estrogen.Ia membantu mengeluarkan darah kotor dan menggantikan protein yang diperlukan.

Untuk sesiapa yang mahu kurus,wanita ataupun lelaki : ESP buat kita rasa kenyang lebih lama.Nafsu nak mengunyah selalu pun kurang.

Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrisi dalam badan kita. Bila semuanya cukup, inshaallah sistem pertahanan tubuh badan kita lebih baik utk menentang bakteria/penyakit yang datang.

Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri2.Juga menegangkan payudara dan pinggul. :)

Untuk sesiapa yang puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah.

Untuk sesiapa yg selalu rasa letih2,lesu2,badan sakit2 tak bertenaga: Esp memberi tenaga segera dan berpanjangan!Bertenaga dari siang membawa ke malam!


Untuk pertanyaan / tempahan,boleh rojer-rojer YM ok? SMS/WHATSAPP 011-2112 1422.Jgn memalu k?u kan my friend... hehe..

6 Sweet Words:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, tak sabar sheila nak guna esp masa pantang ni. hihii ~~~

Chic Na said...

untuk naikkan berat badan boleh tak YM?

Ayu said...

@chic Na : boleh sangat naikkn berat badan,tapi kena minum lepas makan la..hehe

Deq's Qienz said...

kite suka rasa esp ni..hehee :)

Unknown said...

esp memang terbaik..

Unknown said...

brapa harga sis?boleh add wechat sy?chinpeiying.........dh lama sy cari produk untuk mencerahkan kulit,tapi cuba banyak produk tk berkesan juga....sis add sy ...senang lg nk tanya