Thursday, April 10, 2014

Tips Awet Muda dari "Makcik" yang looks young!

 Assalamualaikum

Excited YM nak share testimoni seorang kakak nieh...hurmmm...agak2nya kakak ke erk ngan YM,sebab dia dah baya Ummi YM,hehe.Tapi nampak muda remaja gitew!Tak sangka!Memang nampak lain dari gambar sebelumnya taww...NI gara-gara shaklee la nieh...ngeee!


Cun tak acik ni?ish-ish..acik pulak tu,hihi...alaaa...takpe..panggil acik pun,tapi awet muda haaa...tak kesah punnn kan?Makin cantik taww...suka tgk!Dia gitau dia ambik 3 jenis suplemen nieh.Konsisten ambik taww selama 2 tahun,tu yang boleh maintain cenggitu rupa tu.Fuyohh!salute la makcik...hehe.


Ni 3 jenis suplemen/vitamin yang dia amalkan untuk mendapatkan wajah awet muda tu taww!So,sapa-sapa nak nampak muda,awet muda,kena la mulakan dari sekarang taw.Bukannya bila dah ada org tegur kita nampak tua or tua dari umur sebenar or nmpk tua dari pasangan kita baru la kita tergagau-gagau nak mencarik suplemen itu dan ini.Masa tu mungkin agak lambat dah nak start.Maybe akan ambik masa lebih panjang untuk dptkan kesan yang lebih baik.

Sure ramai yang mengagumi rozita Che wan kan?apa rahsia awet muda rozita che wan tu?owhh,rahsia tu YM tak tahu.Tu kene tanya Che Ta sendiri,hihi/Tapi,bg YM,asasnya sama je tu,jaga pemakanan,minum air masak rajin2,bersenam dan juga makan suplemen/vitamin-al maklumlah sekarang ni khasiat drpd pemakanan kita dah kurengg,so kenalah ada bantuan vitamin2 nieh utk memenuhi ruang-ruang kosong dlm badan tu.

Owh ye,suplemen ni mendapat pengiktirafan KKM dan juga Halal antarabangsa (ISA) yang diiktiraf JAKIM ye.Brand Shaklee yang dh lebih 50 tahun di pasaran,so dun worry be happy la kalau nak consume.Mcm biasa ye,kalau nak order,contact YM thru medium di bawah :

Oklah uols...kalau nak order,jgn memalu,jgn segan2,contact je YM.Till then,see u in the nect entry!Take care!Stay beatiful and gojes all!Owh ye,for a guy,stay Handsome and Macho too!hihi...


2 Sweet Words:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak yan. alhamdullilah. berkesan shaklee pada diri makcik ni. hehhee nampak muda la kak yan. sweet je tengok. sheila singgah menabung colgate sini~~~

Anonymous said...

hampir semua kot malaysian ni pengguna shaklee kan.. :D