Wednesday, January 7, 2015

Azam Baru 2015

Bismillah

Hari ni dah masuk hari ke-7 dalam tahun 2015.Alhamdulillah.Korang semua ni sure  bersemangat waja semua ni dengan list azam tahun baru kan?Berkobar-kobar haaa semangat tu.Hehe.


Well.Sapa-sapa yang dah buat list azam baru tu,alhamdulillah.Ok sangat la tu.At least kita buat perancangan untuk life kita kan?Kurang-kurang kita  nampak juga apa yang kita nak capai utk tahun 2015 ni, betul tak?

YM nieh...ada la juga beberapa dalam list tu.Salah satunya nak jadi org yang lebih baik dalam menguruskan hal-hal kewangan nie.Al-maklumlah,YM ni kalau bab-bab duit,kira-kira,number-number ni macam tak bape. Non-mathematical punya kepala,haha!awat ntah.

YM nak belajar utk handle duit lebih baik.Berangan-angan nak setelkan beberapa hutang tahun nieh.hehe.Nak-nak pulak tahun ni mungkin tahun yang mencabar utk ekonomi kita kan?So,ngam sangat la kot kalau YM ada azam cenggitu kan?hehe.

Apapun azam tahun baru uols,YM doakan semoga kita semua konsisten berusaha utk penuhi azam baru kita tu ye. All the best uols!
                                              

1 Sweet Words:

Noor Azlin @ Bizznurse said...

Semoga Azam tahun ini akan tercapai ya !!!
Azam tahun lepas boleh continue juga hehehe...