Thursday, January 8, 2015

Vitamin untuk Kanak-Kanak

Bismillah

Kesihatan anak-anak menjadi keutamaan kita as a parents kan?My son Aryan tu,kalau start soh-seh-soh-seh kat hidung pun YM dah susah hati.Ni kan pulak kalau demam.Well, kita nak yang terbaik utk anak-anak kita,betul tak?

Bila anak-anak sihat,kita pun takdelah susah hati,stress bagai.So,untuk pastikan kesihatan anak-anak kita terjaga kita perlu ambil langkah pencegahan sebaik mungkin.Bukanlah nak kata,kalau kita dah ambil langkah2 pencegahan tu anak kita 100% terjamin tak sakit,bukan gitu.Tapi sekurang-kurangnya kita boleh la mengurangkan kekerapan perkara tu jadi.Taknak la sikit-sikit sakit,sket sakit.Siannnn kat diorang kan?

Ok,meh YM nak share 1 vitamin untuk kanak-kanak.YM confident parents alaf ni sure mencari-cari vitamin untuk kanak-kanak kan? Start je umur 1 tahun ke atas,parents sure akan google apa vitamin yang sesuai diberikan untuk anak-anak kalian kan?Kalau tak,takkan la YM jumpa carian google-vitamin untuk kanak-kanak 1 tahun,vitamin untuk kanak-kanak selera makan,dan macam-macam lagi.


Shaklee ada beberapa jenis vitamin khas untuk kanak-kanak.Tapi kali ni YM share 2 vitamin untuk kanak-kanak ni dulu k?

Vita-Lea® for Children Chewable

  • Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
  • Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
  • Baik untuk memantapkan kesihatan kanak-kanak
  • Sumber harian tambahan bagi vitamin B
Vitalea Chewable for kids!Sangat best untuk kanak-kanak yang dah reti kemam something dalam mulut,such as sweets,candy semua tu kan?So,give your kids this,i am sure they will love it!


Meal Shakes

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
Mealshake ni mmg sangat bagus dicapurkan bersama-sama minuman kegemaran anak-anak kita.YM pun memang setiap hari akan pastikan YM bancuh ni untuk anak YM.

Pada kawan-kawan yang berminat nak tahu lebih lanjut, sms/whatsapp 011-2112 1422 ok?Inshaallah YM akan cuba consult dan berikan yang terbaik untuk kalian.
 

2 Sweet Words:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Ehhh ada anak naka Aryan juga... hehehe nice name kan...

Ibu Yusuf Maryam said...

Meal shakes dan vita c wajib utk Yusuf dan Maryam. Vitalea belum lg..