Wednesday, May 23, 2012

Aku ada Dia....


Assalamualaikum.....


Kadang-kadang terasa.....

 sukarnya menjadi Aku.....

payahnya hidup sebagai Aku....

mencabarnya menjadi Aku...

Namun.....

oleh kerana Aku punya Allah...

Aku akan lalui semuanya...

kerana aku tahu Allah tidak akan membiarkan aku sendirian melalui semua ini....

Wallahualam.

8 Sweet Words:

Salina Mat Isa said...

Setiap ujian Allah ada hikmahnya..

Norizwan said...

itu semua ujianNya...kehidupan yang wajib kita lalui adalah keranaNya....:)

Miss N™ said...

YM..wanita kuat..wanita tabah..!

Demi Yayan, YM kena kuat tau..jgn mgalah..!

Senyum demi Yayan...!

Chaiyokkkk..!

Unknown said...

Takpe, sabar je.. and lalui segala detik dan saat dalam hidup dengan penuh pengertian dan keikhlasan.. insyaAllah segala keperitan akan terasa mudah.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...

Bertabah lah wahai "aku".... Masing2 punya bahagian tersendiri, Dia lebih menyayangimu, oleh itu diberikan ujian...

Fatindn_ said...

be strong kak ! have faith on HIM :) DIA tak pernah tinggalkan hamba-hambaNYA yang kesusahan ..

Riena Haiqal said...

You can do it YM... semoga YM dan keluarga tabah menghadapi segala ujian ini...
Kami sentiasa berdoa dan mmberi sokongan buat YM dan keluarga..

Cikrosecute said...

Hidup Pasti ada ujian...Hanya kita perlu banyak bersabar dan kuat...