Saturday, October 13, 2012

Doakan Yayan yer!

Assalamualaikum


Hi! Nama saya Ahmad Dhani Aryan Bin Muhammad Syukri.
Nama Glamer saya kat Blog Ibu saya ni, Yayan. Yayan okey?bukan Yayah, Yayah tu gegirl.Saya Boboboi!
Umur? nak masuk 3 tahun 16 December ni.Jgn lupa bagi hadiah taw!(^___^)

Ibu kata, bila besar nanti, dia nak saya jadi orang yang berbakti pada Agama, Bangsa & Negara.Walau saya tak faham sangat, saya anggukkan saja.(^_^)

  Ibu selalu kata kat saya yang Ibu akan selalu doakan yang Terbaik untuk saya!
Maksudnya, bila saya dah besar nanti, mesti saya jadi orang yang Best-Best kan sebab Ibu doakan saya!(^___^)

Aunty, Uncle, kakak & Abang Doakan saya jugak yer!
Doakan saya Sihat selalu supaya saya boleh jaga Ibu dan ayah nanti...
Pleaseeee.... (sambil buat muka Schomellll)
(^_____^)

10 Sweet Words:

Unknown said...

Amboii memula buat muka notti2 ye.. Pastu yg last gamba budak innocent..hihi!
Lil Aryan, byk pengorbanan yg ibu lakukan demi kamu.. So make sure kamu selalu dgr ckp ibu ye syg ;-) Insya Allah aunty doakan segala nyer yg terbaik buat kamu..!

Miss N™ said...

alololo..comel..!

kaklong juga sentiasa doakan yg terbaik buat yayan... :)

yayan belajar rajin2 ye..bantu ibu, ayah tau.. :)

dan yg penting dengar cakap ibu.. :)

Si Matatajam said...

Ala wat muka comel ye dear..Auntie M doakan kesejahteraan Yayan dunia akhirat yea syg ^_^

sal ya said...

shomelnya yayan...

ida =) said...

Ameen... Doakan adam sama ye. Biar sama2 membesar jadi orang berguna.

Perit jerih ibubapa besarkan kita, jangan lupa ye.

Semoga yayan sihat selalu

Riena Haiqal said...

aunty akan sentiasa doakan yang terbaik untuk Yayan sayang... yayan mesti kuatkan semangat Yayan demi Ibu dan Ayah ya.. jangan kasi susah hati ibu Yayan ya.. Sayang yayan.. Mmmuah utk Yayan

Izan Ishak said...

ameen... auntie doakan yayan akan terus membesar dgn sihat....dan terus cemerlang dunia akhirat.

Madam iEeDaZ said...

moga yayan sentiasa sehat yer..aunty teringin nak jumpa yayan...comel sgt yayan ni..:)

Zie Madini said...

aminnnn...mudah2an besa nnti jd apa yg diharapkan ibu bapa :) Comel je yayan bercap polis tu. ayah yayan polis gak ke ea? segeng lah dgn dillah kalau gnie :)

Nik said...

insyaAllah, jadi anak yang soleh yea.moga sihat selalu :)