Thursday, October 11, 2012

Testimoni : GLA Complex Shaklee

Assalamualaikum...

Okeh...hari-hari dok tempek testimoni yang YM dapat kat orang lain kat blog ni.Yelah, YM kan kiranya NewBie lagi dalam Shaklee ni, so harussss la YM numpang senior-senior YM punya testimoni yg diorang dapat daripada customer diorang kan?Huhu...

Tetiba, for the 1st time, hari ni YM terima gak sms daripada seorang sahabat mengenai produk Shaklee yang dia beli daripada YM untuk Ibunya.

Utk pengetahuan,Ibunya berusia dlm lingkungan 40-an dan telahpun menjalani pembedahan membuang rahim.Ibunya sering mengadu berasa sakit-sakit badan sehingga menganggu aktiviti hariannya.
Terbaru,dia mengadu ari-arinya selalu sakit,bagai ditusuk jarum katanya.Sudah hampir 2 bulan dia mengalami ketidakselesaan itu sehingga menimbulkan rasa kasihan anaknya.Sahabat YM ni cuba bertanya pada YM since YM pun dah berkahwin dan punya anak katanya (sahabat YM ni masih belum berkahwin) mungkin ada pengalaman melalui kesakitan begitu dan apa yang YM ambil untuk melegakan kesakitan sebegitu.
YM cadangkan GLA Complex Shaklee pada dia sebab GLA Complex ni bagus untuk menstabilkan hormon wanita coz YM  anggap besar kemungkinan segala simptom2 yang dialami oleh ibunya berpunca daripada ketidakstabilan hormon dlm badan. 
Surprisingly, baru 3 hari Ibunya mengamalkan GLA Complex ni, tapi perubahan sudah pun dapat dia rasai.Rasa sakit-sakit itu hilang katanya! Mmg jelas kelihatan yang sahabat saya ini terlalu gembira atas perubahan Ibunya.

Syukur ya Allah....atas izin-Mu jua...
Sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini, hubungi YM ye...
Sms 013-2905020
Facebook : Siti Ayu Zuati
Email : yayansmum@gmail.com    
 

6 Sweet Words:

Mrs Velentine said...

ni main sapu @ makan..

Ayu said...

@Mrs Velentine supplement ini utk dimkn yer...:-)

Miss N™ said...

Nur dah mula blik mkn ni YM....
mak marah nur xmkn..hihihi

Riena Haiqal said...

mo try betul2 ni... tunggu la..

Unknown said...

mkn bpe kali ye seari?

Unknown said...

mkn bpe kali ye seari?