Tuesday, October 30, 2012

LAST CALL!PROMOSI BERAKHIR 31 OKTOBER!

Assalamualaikum


Suka YM ingatkan yang PROMOSI HURU-HARA ESP SHAKLEE akan BERAKHIR pada 31hb Oktober ni, means ada 2 hari je lagi. Lepas ni harga akan MELONJAK NAIK dengan jayanya.Huhu..

Korang taknak ke JIMAT dlm RM30???TIGA PULUH HENGETT taw, bukan 30 SEN.Cuba korang bayangkan Dengan PENJIMATAN tu korang boleh AWET MUDA, KULIT BERSERI & ANJAL, MEMBERIKAN TENAGA, MENINGKATKAN SISTEM IMUNITI BADAN, MEMULIHKAN PIGMENTASI, MELAMBATKAN PROSES UBAN,MEMBAIKPULIH MASALAH RAMBUT GUGUR, MEMPERBAIKI MEMORI dan BANYAKKKKK lagi!
Beberapa order Customer yg mempercayai keberkesanan Produk Shaklee

YM sendiri dah stock up untuk diri sendiri kat umah. Bukan sebab YM ni kaya, No-No-No, silap besar tuh!Ofkos YM nak berjimat!Offer ni hanya setahun sekali okay?bukan tiap2 bulan.So mmg rugi la tak rebut peluang ni.Lagipun, YM nak pastikan YM senantiasa sihat untuk menjaga suami dan anak kesayangan YM!dan lagi satu, kalau badan kita sihat, lagi banyakkkkk rezeki yang mampu kita cari sebab kita sentiasa bertenaga dan takyah sebok2 dok mengeluh-mengeluh dan mengeluh "nape la aku ni selalu sakit2, tak larat nak buat keja".Sedih2, berdukacita giteww.Badan pun tak daya kita nak gerakkan, so camne kita nak cari rezeki????Ni kan pulak rezeki lebih...

So, fikir-fikirkanlah.Jgn sampai bila dah sakit-sakit, baru anda nak carik penawar,takut2 masa tu dah TERLAMBAT. Mencegah itu lebih baik daripada mengubati, kan?

PROMOSI BERAKHIR 31HB OKTOBER 2012.Selepas tarikh ini, sebarang rayuan, surat menyurat tidak akan dilayan, okey?Huhu

Hubungi YM segera


Your Shaklee Independent Distributor;


♥ Siti Ayu Zuati a.k.a Yayansmum (ID 889833)

♥ SMS (preferred) : 013-2905020

♥ Email: yayansmum@gmail.com



3 Sweet Words:

boni kacak said...

alhamdulillah.. permintaan semakin menggalakkan

Riena Haiqal said...

Alhamdulillah murah rezeki YM dan keluarga...
nanti aku email ya... mo tau harga utk HB tu.. (^_^)

Miss N™ said...

Nur nak Vita-c..nanti nur bgtahu ye..hihih